lørdag 28. mai 2011

Retro knotter gis bort


6 brune glass "knotter" måtte jeg skru av kommoden jeg kjøpte på bruktbutikken da jeg skulle male den. Syns disse var skikkelig kule og veldig retro- men de passer ikke til kommoden med nye farger.


Så da tenkte jeg at det kanskje var noen andre der ute i Blogglandia som ville ha disse hos meg??? I så fall er det bare å legge igjen en kommentar- så kan jeg sende dem til DEG i posten. Kanskje er det ikke noen i det hele tatt som vil da disse, men om det skulle være det, så er det først til mølla:)


Ønsker deg som titter innom en fin lørdag 
 hilsen Vera med lyseblå malingsfingre

2 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Takk for tips!! Tar bort haken, og da kan jeg kommenter. Hurra!

Nydelige knotter. Tipper det dukker opp noen som kan tenke seg dem.
Spent på å se kommoden!

Ha en finfin helg!
Klem

Lidyll sa...

Åh!
Jeg fikk heeeelt hjertebank av disse knottene jeg! Herlige synes jeg!

...jeg vil veeeeeldig gjerne ha dem, om du vil bli kvitt dem*blunkesmil*

..og må si, det var veldig hyggelig å komme innom bloggen her hos deg-legger meg til som følger jeg*smile*

Fortsatt god helg til deg og dine!*smile*