mandag 18. juli 2011

♥ Sukkertøy for øyet...

...og søte Ida har nå en utfordring om å vise noe rosa...og det er ikke så vanskelig å finne her hjemme hos oss, så jeg slenger meg med på denne artige utfordringen. Jeg er sååå glad i denne fargen og faller ofte for både klær og interiør i rosa og i andre pastell farger. Tenk at denne fargen skulle bli in igjen... husker den fra det glade 80 tallet- da hadde jeg rosa BALL genser og rosa mohair hjemmestrikket genser.  Leppestiftene var lys rosa, nesten hvite og håret sto rett opp- morsomt å mimre litt!


Etter mange runder med kamera her hjemme, valgte jeg dette til utfordringen...

Som dere ser elsker jeg rosa - the pink lady.
Andre dag i syden var store deler av denne damen rosa, men jeg ble heldigvis ikke foreviget og kan derfor ikke ta med bildet i utfordringen..."humrer og ler"

Ha en fin kveld
Rosa klem fra Vera

3 kommentarer:

GITTE sa...

Så mye fint!
Elsker postkassa:)
Klem Gitte

Hilde sa...

Åh så mye fint! Likte klokka og sminkepungen veldig godt! ;)

Karina sa...

hihi, husker godt den rosa ballgensern..vi var jo saa fine atte..!husker spesielt godt en lys lilla v-genser jeg hadde, hihi. du har mange fine rosa ting!her hos meg er det ikke saa mye farger, har jo en litt annen stil her i huset, men tenker at det blir mer farger og saant paa hytta etterhvert. er jo fint aa variere med puter, lys, skaaler osv. ha en fin arbeidsuke etter ferien! stor klem