søndag 18. september 2011

Green gate gaver

Fredag feiret jeg min bursdag på jobben. Med over tyve kollegagjester til kaffe og kaker fikk jeg flotte gaver hos dem - snille dem

Jeg fikk to nydelige Green Gate ildfaste former
L.I.K.E.R.

De kjenner meg godt- for polkdotter får jeg aldri nok av - og røde med hvite prikker er skikkelig fint!



To skåler i samme merke var også i pakken- og skåler er noe jeg aldri får nok av.
Syns Green Gate er så flott med at alle mønstre kan kombineres sammen, da fargene ofte går igjen i uansett mønster.



Nydelige roser fikk jeg også - tusen takk til verdens beste kollegaer!

Det har vært hektiske uker og måneder for meg, men fra og med denne uken skal jeg redusere min 100% stilling som attføringskonsulent/lærer til 50% et halvt år fremover.
Det vil si at jeg jobber to dager den ene uken og tre dager uken etter osv...

Det vil si at jeg får bedre tid til å blogge, besøke DERE, gå tur og trimme, være mer hjemme hos min mamma i Steigen, stelle her hjemme, lese bøker og nyte livet!!

GLEDER meg STORT til det!

Ha en finfin ny uke alle sammen

Klem fra Vera



6 kommentarer:

Gitte sa...

Gratulerer med dagen :)
Så mye fint du har fått. Nydelige boller og ildfaste-former.
Klem Gitte

Fru Eriksen sa...

Gratulerer!! Så mye fint!!! De to røde formene kjøpte jeg meg i sommer! Har brukt de veldig mye!!

Gleder meg til flere innlegg fra deg i tiden fremover!!

Klem fra Kathrine!

loftkroken sa...

Så flotte gaver :))
Alt var nydelig ♥

Klem ♥

Anonym sa...

Så heldig du er, som har så greie kollegaer, og som gir deg det du ønsker deg :) Jeg kjøpte med ei rund ildfast form, lysblå m/polkadotter for bursdagspenger. Nydelig den også! Fint at du har fått permisjon ei stund! Blir nok godt å kose seg utover høsten/vinteren. Gleder meg til flere og hyppigere blogginnlegg. Og til å se hvordan det går med pleddet som du holder på å strikke. Ha en super kveld i Vilmershus!! Hilsen Ingrid i Tromsø

Anonym sa...

Åh kor mange fine ting Veramor:) ja du har koselige kollegaer:) Kor delig at du skal jobbe bare 50%, da må vi omsider få tid til å møtes.....Tenk kor mykje koselig du kan gjøre:) klem Hanne

Lidyll sa...

*sukk*
....med prikker! Liker*smile*

...forresten innlegg hos meg i dag, der jeg viser de flotte knottene jeg var så heldig å få av deg påmontert skap...kjempe fine*smile*

...måtte selvfølgelig legge inn en liten link til deg der, håper det er ok*smile*

Klem fra meg