søndag 13. mai 2012

Livstegn fra Vilmershus

Heia alle dere!

Tiden flyr og ser at jeg ikke har blogget på snart 2 måneder...laget et innlegg i forrige uke og så skulle jeg redigere bildene og vips var innlegget borte!
Så dumt -da jeg så at det var 3 kommentarer, men rakk dessverre hverken å se hvem de var fra eller å lese dem.

I Bodø er det lite som minner om vår om dagen-surt og kaldt og snø i luften.

Lite nytt og kreativt her hjemme for tiden-har startet i ny jobb og dagene er hektiske.Men veldig morsomt !!

Håper jeg får tid,lyst og energi til å gi lyd fra meg litt oftere fremover-ser frem til å dele våren og sommeren med dere!!

Klem fra Vera ❤

5 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så koselig at du er tilbake ♥

Anonym sa...

Så koselig å sjå et innlegg fra deg igjen:)
Fine kveld til deg!

Blåbærlina sa...

fint bilde :O)
ene kommentaren på det tapte innlegget var fra meg...
puss och kram från Nina

Anneli sa...

Godt at du e tbake Vera :)
Regna me d e bra hektisk i nyjobben ja! Men håpa du får tid t litt innlegg i ny og ne.
Gode t d :)

yanmaneee sa...

adidas tubular shadow
kd 12 shoes
air force 1
longchamp handbags
kevin durant shoes
westbrook shoes
off white
yeezy shoes
golden goose outlet
yeezy boost 350