torsdag 16. juni 2011

♥Trivelig torsdag...

...for mammaen i Vilmerhuset

I ettermiddag  fikk jeg  besøk av min gode venninne Nina - så koselig at hun tok turen innom- så lenge siden sist- skravla gikk  for fult... i timesvis...smiler;)
Og koselig at min kjære storesøster også kom innom og skravlet litt ilag med oss


Vi kosa oss med jordbær og  fløte



N A M      N A M


Blomster

Dagen min på jobb startet så flott - for denne nydelige blomsten fikk jeg av en av mine elever
- så utrolig koselig å bli satt pris på.


♥♥♥

 Jeg har hatt en fantastisk trivelig dag - håper dere også har hatt en fin torsdag!!!

Takk for mange koselige kommentarer-
skal komme innom dere en av de nærmeste dagene -
nå er det

N A T T A  og  P U T A

Sov godt og drøm søtt

V E R A

4 kommentarer:

Anette sa...

Jordbær og fløte er nam nam:)
Så fin blomst du fikk,såg spesiell ut:)Fine hvite blomster på!:)
Koselig med slike overraskelser.Klem:)

Fru Eriksen sa...

Høres ut som du har hatt en bra dag!!!! Det har jeg også hatt!!
God helg til deg (siden det straks er fredag...)

Klem fra Kathrine!

Vera sa...

så heldig du er som har fått en sånn blomster,den ser stilig og spesiell ut;)
en orn'tli jenteprat gjør godt i hjertet;)
fikk utrolig lyst på jordbær,har i kjøleskapet men ikke fløte,søren da;)
god helg!
klem Vera

Anneli sa...

Mmmm... jordbær og fløte, med et lite dryss sukker, e kjæmpegodt :) Skikkelig sommerkos!
Håpa d ikje bi så længe t vi sees..
Kos d og nyt hælga! Gode ifra me :)