torsdag 2. juni 2011

Utfordring "Vis meg dine polkadotter"

Søte Live med bloggen Lidyll har gitt utfordring om å vise frem våre polkadotter.
Jeg hiver meg med på denne- har jo en del av disse i ulike farger og fasonger....smiler

Siden jeg ikke er hjemme i Vilmerhuset- må jeg bare bruke bildene jeg allerede har tatt.
Jeg har "dotter" i rosa, røde, turkise og lysegrønne...men velger å vise noen av de jeg har i lyseblått og hvitt.

Boks fra Green Gate
Knotter i hvitt med lyseblå dotter
Kopper fra Krasilnikoff

Så spennende å få være med på dette Live- tvi tvi til alle oss som er med

Polkadotthilsen fra Vera

6 kommentarer:

GITTE sa...

Kjempesøte polkadotter!
Blått er nydelig... Tror jeg må finne frem polkadottene i morgen:)
Ha en fin dag!
Klem Gitte

Lidyll sa...

Hei på deg, søte du!*smile*
...for et kjempe hyggelig innlegg! Sitter bare og smiler og koser meg jeg nå*smile*

...herlige polkadotter, i nydelige blå-toner! Elsker de koppene der-de var så søte! Og som ihuga fan av cathrineholm, kjenner jeg hjertetdunke vilt i brystet av den nydelig blå bollen...


...utrolig mange søte cathrine holm boller du har!!*sukk*

Stor klem fra meg

Anette sa...

Hærlige bilder og polkadotter:))

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så fine polkadotter! Jeg elsker alt av pasteller og prikker. Må sjekke ut om jeg får kjøpt noe fra Krasilnikoff i nærheten eller på nett. Kjempefine kopper!

Klem Anita

Millie-Moi sa...

Fine polkadotter!! De der knottene er bare helt knas :))
klem

Huldra sa...

Fiiine! :)