torsdag 1. desember 2011

Adventskos

Heia alle dere.



Det har vært stille fra oss i  Vilmerhuset den siste uken, men her har det vært hektiske dager med jobb, oppussing og innflytting på lofte og ellers hatt masse koselig besøk.
Fant disse flotte hjertene på Kremmerhuset og jeg måtte bare kjøpe dem, de var veldig "Vera"

I dag er det 1 desember og vi har kosa oss med første episode av Jul i Blåfjell og åpning av adventskalender - både  mamsen og lillegutt
Så koselig tid vi går i møte med mye kos og fri - tenk det er bare 23 dager til selveste julekvelden



Mamsen var så heldig å få denne i pakken i dag -
jeg skal bruke den til sminke og x antall lipglosser i veska..smiler
Tusen takk snille Nina - den var kjempefin!


Hemnes skapet er på plass og er fylt med kopper og fat - jeg ble superfornøyd.
Kjæresten min har vært så snill å skru både skap og sofa, malt og lagt gulv på "Verastua" på lofte,og  jeg er så glad for å ha fått ting på plass. Dere skal få se glimt fra "stua" mi en annen dag. Nå skal vi bake og stelle i stand bursdag til mammaen min som har hatt stordag denne uka.
Jeg skal besøke dere når feiringen er asebestyrt - gleder meg til å se hva dere gjør i denne koselige tiden

Ønsker dere alle en fin og koselig adventstid

En god klem til hver og en av dere fra
Vera

10 kommentarer:

Anonym sa...

God mårn i Vilmers hus!
Bei så flott i stua di mæ Hemnesskapet fylt mæ så mange flotte teng. Ser dæ e adventsstæmning i Vilmers hus, og at teng e på stell.
Fine hjerta fra Kremmerhuset, og likeså den "glosspungen". Heldige du, men du førtjæn dæ så inderlig.
Kos de mæ bursdagsfeiring og hælgetur, gleda me tel vi sees igjæn.
Stor Stinagode tel de, Veravænnen min <3

gult hus i svingen sa...

Nydelig kalendergave, Vera:) Og trivelig i stua deres, Hemnesskapet er fint, ønsker meg det jeg:)

Ha en fin adventstid:)

klem fra Trine:)

Anette sa...

Hærligt prikkete hjerte:)
Og så koselig stue med mange fine detaljer:)
Ha en fin 1 desember:-)Klem

loftkroken sa...

Såå fine bilder du viser :) Kjekt å få er helhets bilde av stua di,kjempekoselig :))
Skapet passa perfekt :)

Klem fra meg til deg ♥

Unknown sa...

Det var julestuen sin det, veldig koselig. De hjertene er supersøte, har tittet på dem jeg også. :)

Klem fra Kari

Anonym sa...

Så koselig hjerte! Utrolig koselig stue og fin skap! Spennende med egen loftstue! Gleder meg til å se bilder. Kos deg i lag med din mor og din familie! Hils så mye! Klem fra Ingrid :)

Blåbærlina sa...

koselig med førjulstid i Vilmerhuset. Nydelig skap og alt det fine inni!!!! Så bra at du likte adventsgaven!! Forresten takk for koselig kommentar på bloggen min :O) blir veldig glad for noen ord der. God klem fra syrran

Gitte sa...

FIne bilder!
Ble helt forelsket i det hjertet... Heldigvis har kremmerhuset nettbutikk nå :) Hurra!

klem Gitte

yanmaneee sa...

yeezys
yeezy shoes
golden gooses outlet
calvin klein outlet
nike air max
converse shoes
salvatore ferragamo belt
balenciaga sneakers
golden goose francy
hermes handbags

seasheigh sa...

l2l09q9h39 a3g57n9w20 u8x31s0s52 e9i55i3x40 j8t35p2y07 d7p30k4l75