tirsdag 6. desember 2011

Røde detaljer



Her hjemme har jeg pyntet med mye rødt - er glad i rødt hele året, men ekstra stas å ta frem mine røde ting i denne koselige førjulstid.
Jeg er så glad i dette julebildet og det er atter en gang kommet opp  i anledning advent og snart jul...smiler
Det har fulgt meg noen år nå og jeg blir like glad hver gang jeg finner det i juleeskene mine

Boks fra Fru Dahl til 99,- kroner

Kombinasjonen av rødt og hvitt er min favoritt og med prikker er det enda bedre
Denne boksen er av papp og var flatpakket og monteres med trykknapper - STILIG



Green gate serviset mitt i rødt med hvite prikker passer hele året - også som juleservise!
I dag hadde jeg koselig formiddagsbesøk og vi kosa oss med kakao i disse koppene, fyr i ovn, levende lys og snø som kom dalende utenfor- det var skikkelig
julestemning

I dag fikk jeg en overraskende førjulsgave - hvit I pad med rosa deksel

Til: mor
Fra: nissemor

Smiler og ler
Jeg gleder meg sååå til å surfe i Blogglandia med den-da blir det forhåpentligvis lettere å legge igjen kommentarer hos dere.
Tusen hjertelig takk for koselige kommentara i forrige innlegg- blir så hoppende fornøyd når dere legger igjen noen koselige ord til meg- smille alle dåkker!

Håper dere har en fin kveld og at dere gleder dere like mye som meg til å feire jul

snøklem

6 kommentarer:

Blåbærlina sa...

veldig koselige bilda fra vilmerjulehuset. E også så glad i det fine bildet du har øverst, har jo det samme....
Gleda oss tel å bak pepperkak i morra.
Klem fra me

loftkroken sa...

Bildet var jo så koselig ♥ Kjekt med sånt man kan ta fram igjen og igjen,gode vibber :))
Tusen takk for super hyggelig kommentar på bloggen,din GLEDESSPREDER ;)

Klem

Anette sa...

Det bildet var søtt <3 :)Nostalgisk:)
Er glad i rødt jeg og om jula:))
Den boksen med trykknapper var søt og:)Du har så mange fine detaljer:))
Ønsker deg en fin dag,klem :)

Hjertebank sa...

Jepp, rødt er julefargen for meg også.

Anonym sa...

Hei snuppa! Koseli mæ rødt året rundt, men i jula blir den ekstra flott. Var så heldig å får tre "kremmerhushjerter", lik de du har i innlegget ditt, hos snuppa mi her om dagen når ho kom fra byen; bygave til mamman si <3 De skal opp til pynt om ikke lenge :)
Ønska de en fin 8.desember :)
Stinagode

Hanne sa...

Ååå det bildet har vi hjemmme hos ho mamma men i form av ett slags veggteppe i sånn frotteaktig stoff. Koselig å se det hos deg:) Nå er det snart tid for å ta frem de lyseblå englene jeg fikk hos deg da jeg var 11-12 år. De har snart fulgt meg i 30 juler.....tenk det Vera mor. Klem Hanne