torsdag 8. mars 2012

gave og litt nytt...



Heia alle dere!!


Velkommen alle nye følgere av Vilmerhuset - så artig at det er så mange som har lyst å se hva vi holder på med her hjemme! Får nesten litt prestasjonsangst her:)
Og jeg lover å bli flinkere til å legge ut nye innlegg!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer fra dere og til alle dere som titter innom bloggen min.
Ser med overraskelse på utrolig flotte tall av lodd som er tatt på give awayen min-
fantastisk artig!
Jeg skal besøke dere alle etterhvert:)

For noen dager siden fikk jeg en kjempefin pakke i posten fra Petrine med bloggen
Jeg var så heldig å vinne give away hos henne og fikk en nydelig pakke med disse flotte gavene inni





Alle gavene var så flotte og den knallfine "pungen" med stjerner som hun har sydd selv!
Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ha oppi den, men kanskje det blir teposer!
Tusen takk snille søte Petrine!

Jeg er blitt så glad i den nye termosen min fra Kremmerhuset- den nydeligste grønnfargen med hvite prikker .....me like!



Syns den  passet så godt i den lysegrønne kassen fra Kremmerhuset!
Har fylt kassen med mange forskjellige kopper fra Green Gate og noen lysegrønne fra Lots living!




ønsker dere alle en fin torsdag - jeg koser meg hjemme med lille Vilmer som er litt syk.
Snart skal det stekes vafler her hjemme
NAMMIS


Klem fra Vera

8 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempe fine ting du viser i dag. Gratulerer med pakke :)
Ha en fint torsdag du også.

Vicky

sa...

God bedring til Vilmer!
Skjønner godt du er blitt glad i den termosen ;) fiin!
Ønsker deg en herlig torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Anette sa...

Så søøøte ting♥:)
Gratulerer med kvinnedagen til deg,ha en fin dag :)
Klem

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så bra at du likte den lille gaven ♥

Søteste termosen.
Den ønsker jeg meg også. Kanskje jeg må hinte til kjærestemannen - det er tross alt kvinnedagen i dag :) He, he...
Gratulerer med dagen forresten!

Nyt vaflene og god bedring til lille Vilmer :)

Blåbærlina sa...

Fine bilder og koselige ting - vurderer den termosen jeg også, mye fint på Kremmerhuset.
Så fint du har samlet koppene i kassen :O)
Klem fra me

Anonym sa...

Håper at Vilmer er blitt frisk! Regner med at vaflene dine hjalp på:) Så koselig å bli servert vafler når man er syk :) Kjempefin termos og nydelig kasse fra Kremmerhuset,- tror jeg må ta meg en tur dit straks! Heldige du som har fått så flotte presanger :) Klem til dere i Vilmershus og riktig god helg! Hilsen Ingrid

sotejed sa...

check over hereclick here to read Homepagewhy not find out more this contact formhis response

Unknown sa...

my company additional hints website here about his more click over here