søndag 18. mars 2012

Nydelig tape...

Nydelig bilde og tape i lyseblått-så søtt...
Hengte det over sengen til Vilmer og jeg syns den passet så godt inn der.

Lille Vilmer ❤ var ikke like fornøyd og mente at han var for stor til å ha babybilde på veggen sin og ville mye heller henge opp bilde av Kaptein Sabeltann...sukk-muligens noe i det da,men mamsen fikk overtalt han til å ha dette hengene en liten stund iallefall...smiler...

Jeg ser plutselig at 1 april og trekning av give awayen min blir i påsken-så jeg må fremskynde trekningen noen dager!
Ny dato blir fredag 30 mars!!

Så spent-er utrolig mange lodd som er tatt og jeg klør meg litt i hodet over hvordan trekningen skal foregå...men tror jeg har funnet en god løsning:)

Snart natt i Vilmerhuset-sov godt og drøm søtt folkens! Ønsker dere en fin ny uke❤

Klem



13 kommentarer:

Anneli sa...

Heia Vera :) Så bra at du vis fram den fine tape`n fra Panduro.
Koselig bilde du har heng opp på Vilmer`s rom. Men skjønna godt at han heller vil ha Kaptein Sabeltann bilde på veggen, Morten va akkurat likens på den alder`n ;)
Gode fra me :)

JuLiE sa...

Hei!
Herlig søtt bilde!!
Artig sønn du har da, som heller vil ha kaptein sabeltann!!!

Ønsker deg en NydeligFlott kveld videre!
PS: had give away på min lille blogg nå også!
Koselig hvis du vil ta en titt!! :-)

loftkroken sa...

Så fint med slik tape :))
Jeg blogger bare når jeg syns jeg har noe å komme med.Noen ganger mere enn andre ganger!
Jeg var veldig stresset til å begynne med,da forsvant gleden ved det også!
Blogg BARE når du har lyst.
No ligger du på bloggrollen hos mange og da er det ikke så nøye med hyppigheten !
Du er en av mine favoritter ♥

Klem Bente

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Kan godt forstå du er glad for det billede, det er bare rigtig sødt.

Godt du fik sønniken overtalt.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

jublende skaperglede sa...

så skjønt lite bilde,og delikate tape.
Har selv en liten gutt og jente..som er kaptein sabeltann frelst så ser den..;p

liven sa...

Åh....så skjønt dette var da.....men ikke lett å konkurrere ut Kaptein Sabeltann nei :)

ha en fin dag Vera

Har en drøm... sa...

Nydelig bilde ♥
Er så fint med slike, og hengt opp med fiiiin teip er prikken over i'en:)

Ha en fin fin dag!!

gult hus i svingen sa...

Nydelig bilde:) Og nydelig tape:)

Klem Trine:)

Blåbærlina sa...

Ja Vilmer vet hva han vil.....og Sabeltann danker vel ut hvemsomhelst. bra han lot seg overtale da ;0)
Bildet er jo så søtt, har jo jeg og....
Klem fra moi

Anette sa...

De bildene har jeg og,en jente og en gutt♥
Fin kveld til deg,klem:)

Millie-Moi sa...

Så søt tape :) Og skjønne bilder :)
Klem fra Camilla

Anonym sa...

Hihihi, kom vell itje som nå sjokk at dæ va kaptein sabeltann han helst skua hadd på romme! Søte Vilmersen :-D

Anonym sa...

Hey! I know this is kinda off topic but I was wondering
which blog platform are you using for this site? I'm getting tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

Here is my blog :: home cellulite treatment