mandag 18. juli 2011

♥ Sukkertøy for øyet...

...og søte Ida har nå en utfordring om å vise noe rosa...og det er ikke så vanskelig å finne her hjemme hos oss, så jeg slenger meg med på denne artige utfordringen. Jeg er sååå glad i denne fargen og faller ofte for både klær og interiør i rosa og i andre pastell farger. Tenk at denne fargen skulle bli in igjen... husker den fra det glade 80 tallet- da hadde jeg rosa BALL genser og rosa mohair hjemmestrikket genser.  Leppestiftene var lys rosa, nesten hvite og håret sto rett opp- morsomt å mimre litt!


Etter mange runder med kamera her hjemme, valgte jeg dette til utfordringen...

Som dere ser elsker jeg rosa - the pink lady.
Andre dag i syden var store deler av denne damen rosa, men jeg ble heldigvis ikke foreviget og kan derfor ikke ta med bildet i utfordringen..."humrer og ler"

Ha en fin kveld
Rosa klem fra Vera

7 kommentarer:

Gitte sa...

Så mye fint!
Elsker postkassa:)
Klem Gitte

Hilde sa...

Åh så mye fint! Likte klokka og sminkepungen veldig godt! ;)

Karina sa...

hihi, husker godt den rosa ballgensern..vi var jo saa fine atte..!husker spesielt godt en lys lilla v-genser jeg hadde, hihi. du har mange fine rosa ting!her hos meg er det ikke saa mye farger, har jo en litt annen stil her i huset, men tenker at det blir mer farger og saant paa hytta etterhvert. er jo fint aa variere med puter, lys, skaaler osv. ha en fin arbeidsuke etter ferien! stor klem

Unknown sa...

check my site replica designer backpacks site here designer replica luggage description buy replica bags

Anonym sa...

additional resources YSL Dolabuy pop over to this web-site replica bags buy online her explanation Dolabuy Valentino

shathyez sa...

pop over to this website site link our website gucci replica index click resources

ceset sa...

click for more info Chloe Dolabuy great site this contact form important source replica bags buy online