søndag 21. august 2011

Hjemmesydde luer...

...har ikke jeg laget, men kjøpt og fått i gave :)


Disse to flotte luene var jeg så heldig å få kjøpe hjemme i Steigen-  på frisørsalongen Fryd.
Ble SÅ glad i den med prikker-og den var et must da jeg så den. Den turkise var også nydelig fin, så vips var jeg lykkelig eier av dem begge to!

Rett fra hjertet luene er laget av en dame i Steigen, besøk henne gjerne på hennes hjemmeside, hun lager veldig  mye fint!

Tidligere i sommer var jeg og Vilmer så heldig å få lue og panneband i gave hos min gode venninne Trine.
Han er storfornøyd med sin turkise lue med monstertruck på og jeg så happy med rosa apekatt pannebånd!
Heldige oss 2


Syns de også var så fine, at jeg måtte bestille meg en lue derfra også. Da falt valget på en knallfin lue som heter Flower Power- så mange fine farger!

Hun har nettbutikk- anbefaler dere en tur innom hvis dere er litt lueinteressert:)

Alle luene er nydelig gode å ha på og virker som å være av god kvalitet!

Så nå er vi klar for høsten og turer i skog og mark!

Hilsen fra lykkelig lueeier
Vera

Ønsker dere en fiiin-
 helt ubrukt uke!

7 kommentarer:

liven sa...

Nå kommentere jeg i innlegget under jeg.....

kjempefine luer og pannebånd!!

KnertenogKaroline sa...

Kjempefine luer! Jeg tror jeg må ta turen innom nettbutikken, ja! :)

Ha en fin kveld! Klem fra Lena

loftkroken sa...

Takk for tipset,kule luer :)

Klem

Mitt Hjerte sa...

kjempe flotte luer!!!jeg er blitt hekta på sying om dagen,så mulig jeg prøver meg på luer også,hihi;)
Ha en flott kveld!!!
klem

Anonym sa...

Hei! Så heldig du er som har ei så snill søster :) *smiler* Det var så koselig å treffe dere i Steigen.Så artig å ha sett både dine "container"-funn og flower-power lue "live". Du har veldig god smak,- og jeg liker stilen så godt! Det var et nydelig bursdagskort Nina har laget til deg!! Passet perfekt til deg! Ho er så flink til å lage kort! (og andre ting). Ønsker deg og din lille, tøffe og sjarmerende Vilmer en herlig høst! Tusen takk for alt du deler med oss på bloggen din! Klem fra Ingrid i Tromsø

G-Anette sa...

Hei og tusen takk for lue-reklame, så hyggelig! ;) Flott blogg du har :)

Carina sa...

Hei! Takk så masse for fin omtale av mine produkter og link til hjemmesiden min! Du har en kjempekoseli blogg som gir meg masse inspirasjon!;)