søndag 18. september 2011

Green gate gaver

Fredag feiret jeg min bursdag på jobben. Med over tyve kollegagjester til kaffe og kaker fikk jeg flotte gaver hos dem - snille dem

Jeg fikk to nydelige Green Gate ildfaste former
L.I.K.E.R.

De kjenner meg godt- for polkdotter får jeg aldri nok av - og røde med hvite prikker er skikkelig fint!



To skåler i samme merke var også i pakken- og skåler er noe jeg aldri får nok av.
Syns Green Gate er så flott med at alle mønstre kan kombineres sammen, da fargene ofte går igjen i uansett mønster.



Nydelige roser fikk jeg også - tusen takk til verdens beste kollegaer!

Det har vært hektiske uker og måneder for meg, men fra og med denne uken skal jeg redusere min 100% stilling som attføringskonsulent/lærer til 50% et halvt år fremover.
Det vil si at jeg jobber to dager den ene uken og tre dager uken etter osv...

Det vil si at jeg får bedre tid til å blogge, besøke DERE, gå tur og trimme, være mer hjemme hos min mamma i Steigen, stelle her hjemme, lese bøker og nyte livet!!

GLEDER meg STORT til det!

Ha en finfin ny uke alle sammen

Klem fra Vera



10 kommentarer:

Gitte sa...

Gratulerer med dagen :)
Så mye fint du har fått. Nydelige boller og ildfaste-former.
Klem Gitte

Fru Eriksen sa...

Gratulerer!! Så mye fint!!! De to røde formene kjøpte jeg meg i sommer! Har brukt de veldig mye!!

Gleder meg til flere innlegg fra deg i tiden fremover!!

Klem fra Kathrine!

loftkroken sa...

Så flotte gaver :))
Alt var nydelig ♥

Klem ♥

Anonym sa...

Så heldig du er, som har så greie kollegaer, og som gir deg det du ønsker deg :) Jeg kjøpte med ei rund ildfast form, lysblå m/polkadotter for bursdagspenger. Nydelig den også! Fint at du har fått permisjon ei stund! Blir nok godt å kose seg utover høsten/vinteren. Gleder meg til flere og hyppigere blogginnlegg. Og til å se hvordan det går med pleddet som du holder på å strikke. Ha en super kveld i Vilmershus!! Hilsen Ingrid i Tromsø

Anonym sa...

Åh kor mange fine ting Veramor:) ja du har koselige kollegaer:) Kor delig at du skal jobbe bare 50%, da må vi omsider få tid til å møtes.....Tenk kor mykje koselig du kan gjøre:) klem Hanne

Lidyll sa...

*sukk*
....med prikker! Liker*smile*

...forresten innlegg hos meg i dag, der jeg viser de flotte knottene jeg var så heldig å få av deg påmontert skap...kjempe fine*smile*

...måtte selvfølgelig legge inn en liten link til deg der, håper det er ok*smile*

Klem fra meg

yanmaneee sa...

balenciaga
balenciaga
coach outlet
supreme clothing
nike sneakers for men
birkin bag
nike air max 270
converse outlet
jordan 12
balenciaga sneakers

yanmaneee sa...

air max 270
birkin bag
kd shoes
louboutin shoes
supreme hoodie
kyrie 3 shoes
jordan shoes
vapormax
longchamp outlet
curry 7 shoes

Anonym sa...

cheap jordans
off white outlet
bape
yeezys
kobe byrant shoes
a bathing ape
moncler jacket
golden goose shoes
golden goose outlet
adidas yeezy

nisyshy sa...

informative post click resources click to read https://www.dolabuy.ru/ their website find more info