lørdag 19. mars 2011

Bruka design

God kveld i stua til dere som titter innom. Her kommer innlegg nummer to i dag:) Siden jeg ikke fikk datamaskinen til å funke i går, og derfor ikke fikk lagt inn noe innlegg- blir det to i dag:) Jeg vil gjerne vise dere litt mer rødt- denne gangen er det min nye flotte postkasse i Brukadesign. Syns de bare er sååå søte!! Har postkassestativ litt lengre bort i gata, og pønsket litt på hvordan jeg skulle løse det...kunne ikke henge den nydelige postkassen min så langt hjemmefra- så nå henger den på trappa vår og passer på Avisa Nordland  hver dag:) Så kan bare den stygge gamle postkassen henge langt der borte og få ta i mot resten av posten vår.

Syns den er knalltøff
Hva syns du?

Har kjøpt meg enda en postkasse i Brukadesign-den skal jeg vise dere en annen dag.
Fortsatt fin lørdag til dere- så sees vi kanskje igjen imorra.

Kos dere så lenge.

Hjertelig hilsen

1 kommentar:

Anonym sa...

åååå, så fin postkasse..:)sånn har e å løst på...så arti å følg med på blogen din ;) gode fra monica...