søndag 27. mars 2011

Ei koselig helg er over

I helga har vi hatt koselig besøk av ei kjempegod venninne av meg. Vi har shoppa, skravla, gått tur, besøkt Hjerterommet kafe, laga god mat, vært i besøk og sist, men ikke minst- kosa oss her hjemme i Vilmers hus, både med koselig besøk av gode venner og familie og bare kosa oss ilag- vi tre, jeg, Trine og prinsen i huset - Vilmer.


Da hun kom på besøk hadde hun med seg flotte gaver til både liten og stor.
Begeistringen var stor...

Denne røde og hvite termosen er kjøpt på Coopen i Alta- tenk...den er bare nydelig og har allerede vært i bruk. Vi hadde kakao i den ved frokostbordet i dag og den funket som bare det.

Fatene kjøpte jeg i går- det er merket Falby. Syns de var nydelig fine og jeg kunne ikke forlate butikken før de var kjøpt og betalt og var trygt pakket i veska mi. Juhu syns de er så fiiiine.
Mer av denne serien finner dere på http://www.falby.dk/

Disse søte kopphånddukene fra Åhlens fikk jeg også av henne- gud jeg gleder meg til denne butikken er på plass i byen vår- det blir til høsten.
Tipper mange julegaver blir kjøpt der i år- og en del gaver til mor fra nissemor- hi hi

Tusen takk Trine for koselig besøk- gleder meg til vi sees igjen.
 
Puss & kram
og ønske om en fin ny uke til dere alle
fra oss
i


4 kommentarer:

Anonym sa...

så koselige gava, snakk om fulltreffer tel en skikkelig prikkikorv som du! :O)
Gleda me tel å smak kakao fra termosen!
kjempesøtt bilde du har kjøpt de også.....
Kram från syrran :O)

Anonym sa...

Heia på dokker i Vilmers hus;))
Koselige daga i lag, og så godt å kunne være i heimne dokkers å få se alt det fine og kor kosleig dokker har fått det, sånn "in live".
Puss och kram fra ho Trinemora

yanmaneee sa...

supreme clothing
moncler coat
off-white
kyrie 3
adidas stan smith
adidas ultra boost
michael kors outlet
yeezy shoes
nike air max 97
supreme

sleleau sa...

q5t26t2u35 y4m68s2l99 h6z29r8y47 b1k34k5b02 g9o74c3t79 y2y84l8a52