lørdag 2. april 2011

Polkadotter og bokser

Det er enkelte ting som jeg bare må ha.
2 av disse tingene er polkadotter og bokser.
Sent i går kveld ryddet jeg i bladdungen min-og der var det et reklameblad fra Princess.
Å der var det jammen mye fint.

Jeg fant en del der som jeg mer enn gjerne ville ha- og logget meg raskt inn på nettbutikken deres.
Der var det lite å skryte av, så jeg bestemte meg for å ta turen til Princess her i byen i dag tidlig.

Puh- blir litt småstressa når jeg finner noe jeg ha og ikke har funnet det og slettes ikke fått det vel hjem i hus. Så da jeg slo opp øynene i dag- var det polkadotter og Princess som surret i hodet på meg.
Ikke lenge etter klokken 10- var jeg og pensjonistene på full fart inn på kjøpesenteret.
De hadde dessverre ikke inne det meste av det jeg hadde på ønskelista, men noe fant jeg, se bare her:)

To turkise puter-passet perfekt hjemme hos oss!!

 Jeg tok også turen innom Panduro for å se om de hadde noen fine stoffer-leker litt med tanken på å sy litt.
Er ingen racer på symaskinen-men noe må vel jeg også kunne få til:)
Jeg kom meg bare til de første hyllene i butikken, for da sto disse og omentrent ropte på meg!

"Få oss ut herfra- vi ønsker å bo sammen med deg-pleace"


Og selvsagt fikk de komme med meg hjem og er nå kommet trygt i hyllene her hjemme.

Er de ikke søte?

Bildene er ikke verdens beste- men det er småruter på lokkene i pasteller farger-jeg blir mer og mer glad i disse søte duse fargene.

I love it!!!

Stoffene og sying får bli en annen dag:)

Nå er det blitt lørdagsettermiddag og da skal man jo kose seg.
Så her i huset har vi kosa oss med verdens beste sveler ala Trine-nam nam:)

Sveler

2 egg
1,5 dl sukker
0,5 liter skummet kultur
1 ts bakepulver
1 ts natron
0,5 liter hvetemel

Har dessverre ikke bilde av svelene å vise dere- de var bare borte-sånn helt plutselig!
Hva sa du? Skulle jeg forberede meg til sydentur? Oj-det hadde jeg glemt-men på mandag, ja da skal jeg starte forberedelsene til syden- Kreta here i come!!

HA en strålende lørdag!!!

Puss och kram

4 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig ♥ Jeg elsker polkadots og bokser jeg og;))
Har endel slike bokser fra både greengate og panduro;)

Og så mye lekkert greengate du viser i innlegget under ♥ Looove it;) Blir litt greengate og vinne på gavedrysset mitt etterhvert og...

Så gøy at du liker tildaene mine, du må bare gi beskjed hvis du ev ville hatt en i annen farge enn det som er på blogshopen, jeg lager på bestinnling;))

Ha en fin kveld og en herlig søndaG!

Klem Line

Anonym sa...

De polkadott putene va jammen fine,og passa selvsagt så godt inn i Vilmershus;))
Åhhhh de boksan,,,,de va bare helt nydelige;)))
Det ble vår i heimen dokkers.
Ha en fin søndag,store og små i Vilmershus
Trine klemma

Gitte sa...

Hei!
Kjenner meg igjen i polkadott og bokser... Og skulle man være så heldig og finne en polkadott-boks, så er lykken fullkommen!
Fine puter du hadde kjøpt:)

Kjempekoslig blogg du har, gleder meg til å følge deg videre.

Klem Gitte

yanmaneee sa...

air max 97
yeezy boost 350 v2
off white nike
supreme clothing
longchamp handbags
off white jordan 1
goyard handbags
nike air max
air max
lebron 15