tirsdag 19. april 2011

Gammelt koppestell

Heia dere og god påske. Håper dere har det fint, enten dere har tatt påskeferie eller ikke. Vi er så heldig å ha laaaaangfri og storkoser oss på ferie. Her på landet har jeg et gammelt hus som jeg har arvet- det trenger en hel del oppussing før det kan brukes, og brukes for tiden som et lager for meg. Har samlet en del gamle ting der  i tillegg til det som var i huset fra før.



Syns disse er så fine- og har bestemt meg for å ta de med meg hjem


Fant denne koppen også-den husker jeg så godt, da min bestefar brukte den alltid når han drakk kaffe. Den er slitt og har litt skår i seg- men den fungerer fint til pynt. Så koselig å ha!!





Ha en fin tirsdag alle sammen.

Påskeklem fra Vera
i

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig å lese om dine gjøren og laden! Om koppestell og kaker, om det gode liv! I går var jeg innom hos fru Dahl på Fausk. Det var litt av ei forretning, hadde lyst å pakke ned alt i en stoor sekk og ta med hjem!
Fortsatt god påske til deg :-)
Berit