fredag 3. februar 2012

cath kidston


Jeg liker sååå godt produkter fra Cath Kidston
Etter hvert har jeg en del ting og tang derfra og
senest i dag fikk jeg pakke i poten fra dem - se bare her!




To pengbøker i ulike farger og størrelser - den lille er lyseblå i bunn, mens den store er brun.
Søte begge to med vake blomster mønster!
Den lille er laget for å ha mange kort i , mens den store er en vanlig pengebok med plass til både sedler, mynter og kort.



Denne notisblokken er også samme merke.
Det er magnet bak, så den henger så fint på kjøleskapet mitt - klar til å brukes!
Lyseblå med hvite prikker - jeg liker!

Jeg har fått noe annet også fra Cath Kidston i dag - og det skal jeg faktisk dele med dere!
Snart skal jeg ha en "gibort"
 og premien blir noe av det som kom med postmannen Berit i dag!
Så hvis dere liker produkter derfra - følg med i neste episode fra Vilmerhuset!

Jeg har fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har besøkt dere i det siste - men nå er det en hel ubrukt helg foran meg med ingen store planer, så da skal jeg ta meg en "rækartur " innom bloggvennene mine  i Blogglandia!

HA EN FIN FREDAG ALLE SAMMEN

6 kommentarer:

EtterRegnet sa...

Søte pengebøker ;)
Smart notisbok da.... Men vi har innebygd kjøleskap så hadde ikkje funka her ;)

God hælg te dåkker <3

Neverluren hus og hjem sa...

Cath Kidston har så mye fint, helt enig med deg :-) Besøkte en CK butikk i Bath, England i fjor vår, og der likte jeg meg jammen utrolig godt :-)
Den notisboka likte jeg godt :-)
Nyt helga :-)
Klem fra Rita

liven sa...

Kjempefine saker...har bare et eneste lite kjøkkenhåndkle fra Cath Kidston.....men synest der er så mye fint!
Btw.....får en del saker fra Cathrineholm som jeg skal selge nå, er det noe du er interessert i ??? Eller har du nok ??

ønsker deg en fin helg i nord :)
Klem!!

loftkroken sa...

Fine ting du har fått i postkassa :))
Lommebøkene likte jeg veldig godt ♥
God helg til deg Vera :)

klemmis fra meg

mamma i nord sa...

Cath Kidston har masse flott.

Vi var i Irland i fjor sommer, og havnet innom en butikk i en aldeles nydelig landsby.
Der var det ett hjørne med masse flotte Cath Kidston ting, og denne skrulla ble så perpleks over alt det fine att hun klarte å dra der i fra uten en eneste ting.
Er det virkelig mulig !!!!
Joda når det gjelder meg så er nok det meste mulig...hi.hi.
Det har irritert meg inni mellom da.

Ønsker deg en strålende helg.

Klem Tanja

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så gøy at du vil være med på min lille "Gi Bort" :)

Kjekt med notisblokk på kjøleskapet - alltid tilgjengelig.

Ha en fin søndagskveld!