lørdag 18. februar 2012

En stor B

Hei og hopp!

Jeg har lenge vært ute etter en stor
B
for å henge i stua.
Men det har ikke vært enkelt å få tak i en slik!
 Jeg er så heldig å ha snille mannekollegaer og jeg fikk dem til å lage en stor tykk B i "blækk"



Jeg ble strålende fornøyd med denne!


Tenkte gi den en annen farge - men er usikker på hvilken farge...
Hvit er jo min favoritt- men tenker den kommer bort på den hvite veggen min?
Hva tror dere?
Svart, lyseblå, turkis...



Ha en trivelig lørdag!

Klem fra Vera

 

15 kommentarer:

Blåbærlina sa...

knallfin bokstav, kor heldig du va at de laga tel de :O)
ser supert ut på veggen din. Gler me tel å sjå......
puss&kram från syrran

Anette sa...

Så kul da:-))
Kansje du kan male den en fin pastell beige farge? Jeg har fått litt hekta på den fargen for tida :P Er fin sammen med rååsa og hvit:)
Go lørdag til deg ,klem♥

loftkroken sa...

Kjempefin :))Morsomt at du fikk dine kollega til å lage,ekstra fin da :)
Betyr B noe spesielt ?

Kos kveld til deg

Bente

loftkroken sa...

Ååå det syns jeg var rørende
og fint ♥
Takk for at du delte det :)

Stor klem

Bente

Gitte sa...

Kjempefin!
Jeg er så glad i bokstaver:)

Klem GItte

Anonym sa...

Så fiiin! Så heldig du er som fikk noen til å lage den til deg.
Klem

Anneli sa...

Nei sjå der! Kor heldig du va at du fækk laga d en stor bokstav. D e ikje bestandig så enkelt å finn akkurat d man ha sett førr se, i butikkan..
Tar de fleire oppdrag? ;)
E trur du må mal den i pastellblå eller rødt.. Vi sees snart!
Anneligode :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Du ble vinneren av min lille "gi bort".
Gratulerer :)

Anonym sa...

Hei! Så flott og kuul "B"! Artig at du har fått den designa og lagd til deg! Syns den var veldig fin slik den er. Om du skal male den tror jeg den blir fin i lysblå. :) Det blir nok å passe inn med de andre pastellfargene i Vilmershus! Klem fra Ingrid

Anonym sa...

Heia dokker alle i Vilmershus;))
Nydelig dag i Alta, solen skinner og der er -3 grader, deilig å gå på jobb.
Så flott en Bertil bokstav du har fått deg, det gjorde nok godt tenker jeg.
Vi gleder oss til dager i Bodø byen, kun to uker;))) så er vi der
I Alta har vi sånn plutselig fått PIP serien, så idag skal jeg kjøp meg en ny jobb kaffe kopp;))
Ellers tenker jeg mye på både Pippi koppene og Mumi, litt lyst på den rosa.....
Ha en flott dag i Bodø by, og i Vilmershus etter jobb.
Klemma til dokker alle, to og fire beinte:))
Trine hilsen

liven sa...

Så fin bokstav...kanskje du kan male denm i en farge som passer til dine fine saker....noe pastell :)

EtterRegnet sa...

ååååååååhhh før en stilig bokstav ;)

Helene i svingen sa...

Hei Vera :)

Så fin bokstav, jeg skulle spørre hvor den var fra. Jeg leter etter en slik, men finner ingen steder! Men når den er home made er det jo noe annet, det er jo ekstra stas da :)

Jeg får lete videre jeg da :)

KLem

yanmaneee sa...

yeezy boost 350
kyrie 4
birkin bag
kd shoes
adidas yeezy
moncler
fila online shop
red bottom shoes
golden goose
adidas nmd

Anonym sa...

lebron 18
jordan sneakers
supreme clothing
birkin bag
curry 7
supreme new york
supreme hoodie
nike off white
yeezy 500
off white hoodie