onsdag 15. februar 2012

Ny boks og award...

God kvelden

Først vil jeg takke søte snille Bente-
damen bak den koselige bloggen
for å ha valgt å løfte meg frem i awarden



Det varmer et blogghjerte med en slik hyggelig oppmuntring - tusen takk til deg :)
Ta dere en titt innom Bente-hun har også en finfin give away akkurat nå!

Jeg har en søster som for ikke veldig lenge siden startet å blogge-
så jeg ønsker å løfte henne frem i denne awarden!
Hun blogger mye om håndarbeid, men også innslag av interiør!
Hun blir veldig glad for koselig besøk - dere finner Blåbærlina



Jeg hatt fri noen dager og har vært i hyggelig besøk på Kremmerhuset og der finner man noe som alltid!
Jeg har en del...bokser fra før, men måtte kjøpe denne, er så glad i denne nydelige sukkertøyfargen!
ME LIKE


Sist besøk hos Fru Dahl på Fauske-ble jeg  to sinkbokser rikere.
Dere ser litt av dem her!


Kjenner jeg gleder meg over at dagene er blitt lysere og lengre!
I dag har jeg gått tur i solskinn og fikk skikkelig påskestemning,
bare Kvikk Lunsjen og appelsinen som manglet:)

Håper dere også har hatt en fiiiiiin dag!

K L E M


4 kommentarer:

Helene i svingen sa...

Hei igjen :) Så koselig med flere bloggere, jeg skal titte innom søsteren din nå.

Fine muffins!

Klem

Anonym sa...

Heia du! Så koseli å titte innom bloggen din- venter hver dag på nye innlegg fra deg :)
Har faktisk besøkt Kremmerhuset i dag, og den samme boksen fikk bli med meg hjem :)) LYKKE! Har ventet litt på at den skulle komme i butikken.
Ha en fortsatt fin kveld i Vilmerhuset, så håper vi på sol og "påskestemning" i morgen også :)
Klæm, "you know who" <3

Blåbærlina sa...

Tusen takk snille Veramor for koselig omtale om blåbærlinabloggen min! Veldig snilt :) og tusen takk for den nydelige boksen du kjøpte til meg på kremmerhuset, skikkelig fin lyseblåfarge, passer selvfølgelig perfekt her hos meg.....heldig! Kram från syrran

Anette sa...

Så hærlige bilder!:-) Likte utrolig godt de 3 muggene <3
Skal ta en titt innom Blåbærlina og kike:)) Koselig at andre i familien lager seg blogg og da :))
Ha en flott dag Vera,klem.