torsdag 3. november 2011

Give awayen...


...min blir utsatt til søndagskvelden 6. november

Jeg skal reise bort i dag og derfor må jeg utsette trekningen av nydelig
green gate mappe

Så for dere som enda ikke er med, nå har dere sjansen til å bli med på lotteriet inne hos meg

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen-
jeg skal besøke dere når jeg er vel hjemme i Vilmerhuset

Og takk til nye følgere- så koselig at dere ønsker å følge akkurat meg
Det varmer blogghjertet mitt

Ha det fint så lenge- jeg er plutselig tilbake

Bloggeklem og hilsen fra Verapelera:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heia i Vilmershus
Ha en fin helg borte og på tur.
I dag har æ vært i Hammerfst på den ksoelige butikken nr 19,og mye flott i green gate m m
Ble noen advents kopper,duker etc.
Og julgaver til Vera:)))
Trine klemma

Anonym sa...

Ønsker deg og dine i Vilmershus riktig god helg på tur. Så spennende det blir for deg med "Trine-julegave fra butikk nr. 19". :) Klem fra Ingrid

Blåbærlina sa...

så koselig det hørtes ut med gave fra nr 19...
Nå blir det spennende med give-away trekning snart! Blåbærlinaklem

Anneli sa...

Åhh.. nu nærma d se kveld.. E e kjæmpespent på kem som bi den heldige :)
Ha en koselig søndagskveld Vera. Gode fra me :)

Vilmershus sa...

Heia alle😊e kommer ikke heim te Vilmerhuset før Imorra -blei en dag lengre i steigen enn planlagt! MEN Imorra bi det trekning❤får ikke laga innlegg herfra.Klem fra Vera❤

Unknown sa...

address replica designer bags hop over to this website gucci replica bags browse around this web-site Ysl replica handbags