mandag 7. november 2011

Trekning av give away!

ENDELIG er jeg hjemme igjen etter koselige dager hjemme i Steigen
Beklager at trekningen ble utsatt, men nå er det gjort!

Først vil jeg si 1000 takk til dere alle som har blitt med ¨på min aller første give away - fikk utrolige 51 kommentarer og masse lodd - SÅÅÅÅÅ utrolig artig!
Derfor har jeg trukket en trøstepremie også

Kjæresten min fikk æren av å trekke vinneren av premien



And the winner is....


Åse med den koselige bloggen 
Hun tok det første loddet og sier:

"Førstemann jo, og jeg som bare eeelsker Greengate"


Gratulerer så masse til deg Åse- send meg adressen din, så får du denne nydelige toalettmappen fra
Green Gate i posten

Trøstepremien fikk lille Vilmer trekke, stolt som en hane og ville ikke gi fra seg lappen,
den hadde jo han vunnet:)

Hipp hurra til Bente med den fine bloggen



Trøstepremien er denne søøøøøte kopptuen med vakkert visdomsord.

Gratulerer til deg Bente, send meg adressen din, så sender jeg deg denne i posten!

Dette ga mer smak og om ikke lenge skal jeg ha en ny give away her inne - følg med!

Skal besøke dere snart, har vært lite blogging i det siste, men nå har jeg fri i to dager til, så da skal jeg kose meg inne i skitvere meg litt blogging, fyr i ovn og koselige huslige ting.

Ønsker dere en fortsatt flott uke

Blogges!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis til de heldige vinnerne, spesielt koselig at Bente i Loftkroken vant, siden hun er min bloggevenninne. :)

Trude`s hverdag sa...

Gratulerer til vinnerne :-) Klem Trude

Åse fra mitt lykkehus sa...

Jippi ååå så glad jeg ble, Fantastisk flott premie også:-))

Klem Åse

Adressa er : Åse Sørensen
Hansadalsveien 39
4275 sævlandsvik

Nesten som jul jo:-)

loftkroken sa...

JOHO :)))
Kjempe morsom overraskelse,sååå gøy da :D
Trøste premie er heeelt OK :))
Tusen takk ♥♥

Klem ♥

Kristina, nord i bygdo sa...

Då var eg akkurat for sein til å bli med på giveawayen din, synd, men likevel glad eg oppdaga bloggen din. Har lagt meg til som følger her eg.

Eg har nettopp no også giveaway gåande. Velkommen innom :) Kristina ♥

Vimså sa...

Gratulere til heldige vinnere...
Klem Mari Johanne

Unknown sa...

u2t47k1m17 y8w31t0j12 e9r97r2a12 w8c03x2g83 e8l58f3u37 p5z52d2w95