lørdag 12. november 2011

Julehjerter




To julehjerter er blitt til i Vilmerhuset


Etter ide fra Elisabeth på jobb - har jeg laget disse to julehjertene.
Jeg ble helt forelsket i dem og bare måtte prøve meg på slike- og jammen fikk jeg det til.
H U R R A



Det meste av materialet er kjøpt på Panduro, faktisk alt forruten om stemplene.


Jeg skal prøve å lage flere med ulike tøy og stempel - gleder meg det og håper å få laget noen flere i løpet av helga.


Gleder meg til adventstid og jul og pynte med hjerter her hjemme

Ønsker dere fine dager i helgen

H J E R T E L I G
hilsen fra ei fornøyd Vera


12 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte!
Klem

Anonym sa...

Heia på dokker alle i Vilmers hus;))
Her baker vi Smash kake, gulrot kake så da er vi klar for bursdagsfeiring.
Prinsen 24 år i dag,mmm litt rart.
De var bare så flotte de hjertene, ønsker i jul gave;)))))
Koselig med pledd, hekling og ordnings i heimen nu før jul,ekstra, både med advent og snart jul.
Goe klemma te dokker fra Trine mora og Maria lursken

Unknown sa...

Ja du kan virkelig være fornøyd med dem, kjempefine ble de.

Klem fra Kari

Trude`s hverdag sa...

Så fine hjertene ble, skjønner at du er fornøyd:-) Ønsker deg en fin-fin helg :-) Klem Trude

Anette sa...

Så kjempe fine de var:))Kom i julestemning :)Gleder meg veldig til advent og:D
Ha en fin dag,klem.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Hjertene ble kjempe fine!
Flink er du :)

Carina sa...

Hei Vera! Kor flenk du e;)hjertan va nydeli!!

Blåbærlina sa...

Utrolig fine hjerter du har laget!!!!!
Imponert rett og slett :O)
Ninagode herifra

Monica sa...

Så fine de ble! :) Kjempefint med stempel på :) Flink du er :)
Klem fra Monica

Anonym sa...

Hei! Så utrolig nydelige julehjerter du har laga! De ble så fine!! Veldig kreativt med stempel på! Min favoritt er den med pepperkake-oppskrifta! Fikk sånn julestemning av de fine hjertene og detaljene på de! Nydelig knapper, rødt bånd med polkadotter osv. Du er super-dyktig! Ønsker deg ei trivelig førjulstid i Vilmerhuset! Klem fra Ingrid

Fru Eriksen sa...

Så fine de var!!!!! huff, er ikke i julemodus i det hele tatt!!! Men på tide å sette i gang snart! Julekalenderen til lillegutt starter jo om 2 uker! Hjælp!! Ønsker meg mer energi i førjulsgave... :) Takk for hyggelig kommentar....!!

Klem fra Kathrine!!

Unknown sa...

m5k06o5g74 o1m52p8q08 e7s53y9q02 c4z49w7v93 x5q71v3k88 m0s29r5g12