tirsdag 22. november 2011

Gleder meg til advent!

Her hjemme i Vilmerhuset er det kaos fra loft og til kjeller!
Skapene i stua er blitt gitt bort- og i påvente av nytt skap, står alt innholdet utover kjøkkenbordet!
Det er slik som jeg ikke liker, men torsdag er forhåpentligvis det nye skapet i hus.



Jeg får fri til kjæresten min om han kan sette det i sammen mens jeg er på jobb- det er lov å håpe
To nye sofaer er også på vei, så jeg er sååå spent på å se dem in live i stua og om de blir å passe inn her. Fordelen med denne Ektorpen- er at trekket kan vaskes, praktisk med en 4 åring i huset og to hunder!
I gangen er det prosjekt rydding i votter, luer og ytterklær- og her må det nok også handles inn nytt oppbevaringsmøbel - skal på shopping om litt og fant denne i en reklameavis i dag.
Syns den var fin-og passelig størrelse til den lille gangen våres
 

Øverst på loftet er det et rom der det bare er rot.
Nå har jeg ryddet der oppe  og det er klart til å  males og legges nytt klikkgulv-
og så blir det min lille stue med symaskin og masse Verating- gleder meg SÅ.
Jeg er av den sorten som skulle vært ferdig med alt i går, men jeg håper å være i mål i løpet av helga med maling, gulv og montering av en gammel sofaseng - dere skal få se ferdig resultat

Tenk til helgen kan jeg begynne å pynte hjemmet til
JUL
Det blir så koselig - desembermåneden er en fantastisk måned med mye kos her hjemme.
Stas blir det med adventskalender til både liten og stor.
Jeg er så heldig å ha fått 24 kalendergaver fra storesøstra mi - hun har forresten akkurat laget seg blogg, og  Blåbærlina blir sikkert kjempeglad for besøk 

En fin dag ønsker jeg dere


K LE M


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hjemme hos meg er det også kaos for tiden. Ikke fordi jeg skal bytte ut noen møbler, men rett og slett fordi jeg i en uke nå har vært sengeliggende med det jeg trodde var influensa, men som viste seg å være lungebetennelse.
Og jeg som hadde planen klar for vasking og rydding før jeg skulle pynte til jul neste helg.
Men det blir vel pynting her også etter hvert.... :)

Likte godt det skapet og den benken du viste her...skulle gjerne hatt en slik benk i yttergangen min jeg også blir jo aldri nok lagringsplass til votter og luer :)

Ha en flott tirsdag :)

Unknown sa...

Så mye spennende på gang i Vilmerhuset da, gleder meg til å se alt. Jeg skulle gått i gang med rydding og organisering av luer, sjal og votter her også.

Snart advent, er sikker på det kommer til å eksplodere her i blogglandia.

Klem fra Kari

loftkroken sa...

Så gøy med nye møbler :))
Flink du er å rydde, man får det så godt med seg selv etterpå :)

Klem fra meg ♥

Arlens boblebad sa...

Takk for hyggelig kommentar fra deg.
Jeg likte bloggen din og veldig godt hjertene du har laget med pepperkake oppskrift på!
Det fikk jeg lyst å prøve!
Legger meg til som følger.
Klem Linn

Regnbuedrops sa...

likte skapet veldig godt;)
Regner med at vi får se bilde når alt er på plass hehe.
fin blogg du har, så jeg legger meg til som følger hos deg.
Klem

Unknown sa...

he has a good point replica dolabuy straight from the source replica ysl bags useful reference gucci replica