fredag 11. mars 2011

Litt nytt i Green Gate:)

Hei igjen- her kommer tredje innlegg i dag-det var jammen artig å blogge når jeg omsider kom meg i gang-juhu:) Har fått levering fra Fru Dahl på Fauske. Min søster var der nå i uken og handlet noe nytt til meg i Green Gate. For er det noe man virkelig trenger-så er det faste innkjøp av det som kommer i dette merke. Man bare ha det-snakk om å være hekta på sorten!! Syns vårnyhetene er så fine-og venter nå på at hun skal få inn noen av boksene som kom nå-de er bare et must!! For jeg har jo ingen fra før...:)Vurderer også et par kopper med hank, de er kjemepgode å drikke av. Disse lattekoppene drikker jeg både vann og brus i, i tillegg til kaffe, så de har man virkelig bruk for:)   Det er rart med det, enkelte ting kan man liksom ikke gå forbi uten å ta med seg hjem- man finner liksom ikke roen før det er kjøpt og betalt og kommet trygt inn døra hjemme;) Jeg er litt  av den typen der når det gjelder enkelte ting, eller man kan vel heller si en del ting..      
                    

Så det ble både to lattekopper, sukkerstrøer, liten boks og en nusselig søt skål med hjem til meg fra Fauske, and i love it:)
Imorra skal dere få se hva jeg måtte ha sist jeg var innom Charlotte gaver og interiør- vi sees da, ha en fin fredagskveld


2 kommentarer:

Anneli sa...

Ååå.. der e du jo endelig, så bra :)
Bloggen din e jo kjæmpefin <3
Så masse fint fra Green Gate! E kjenn igjen den "må ha" følelsen.. ;)
Ja, alt som du såg på bildet e fra Panduro og du e <3lig velkommen innom :) E har nu jobbhælg, så du finn me der heile lørdagen.
Gode tbake t d <3

phethashough sa...

go to these guys best replica designer site here https://www.dolabuy.ru/ dig this www.dolabuy.co