søndag 27. mars 2011

Litt shoppingnytt herfra

På raid i butikkene i går-fant jeg dette bilde i en interiørbutikk.
Syns teksten bare var SÅÅÅ artig og så var det i tillegg polkadotter rundt bilde -
 og da er mammaen i Vilmers hus på gyngende grunn
og kan omentrent ikke motstå fristelsen for å dra kortet.


"Kære Gud hvis du ikke
 kan gøre mig tyndere så
gør mine veninder tykkere"

Arti? hva syns dere?

Skal vise dere mer nytt herfra litt senere- har fått flere polkadotter trygt i hus denne helga.
Nå skal jeg kose meg de siste timene med koselig besøk av verdens beste Trine.



1 kommentar:

Anonym sa...

Heia på deia i Vilmers hus
Denne her var bare veldig morsom, og treffende....
Jeg vil gjerne også ha en slik....
Passer veldig godt inn i Vilmers hus, både ifht til dine polkadotter men også med tanke på din store bake interesse.....og kjærlighet for goe kaker;))))