fredag 11. mars 2011

Velkommen inn i Vilmers hus

Jeg har lenge gått med en "blogger" i magen, og nå er tiden kommet for å prøve om dette er noe for meg.
Jeg leser blogger daglig og finner stadig frem til nye flotte og inspirerende blogger-et hav av flotte blogger der ute i blogglandia.
Aller først vil jeg takke snille Hilde som har hjulpet meg med å komme i gang-tusen takk snille du, du er en engel:)
Her vil det komme litt om våre hverdagssysler i Vilmers hus, litt interiør og litt matoppskrifter;)

 
Vi sees snart igjen-foreløpig kan dere se noen bilder fra Vilmers hus:) 







 Polkadotter fins i mange varianter her hjemme


Green Gate er også en av mine favoritter

Sees snart igjen


Signatur

2 kommentarer:

Ingrid H. sa...

Gratulerer med blogg! Jeg har lagt Vilmers Hus til i mine favoritter. Det blir koselig og inspirerende å følge med på bloggen din fremover. Klem og hilsen fra Ingrid i Tromsø

Anonym sa...

visitez la page d'accueil Louis Vuitton Dolabuy essayez ce site sacs de créateurs de répliques ce site Web Dolabuy Loewe