torsdag 31. mars 2011

Mer Cathrineholm her hjemme

Her kommer litt mer av min samling med Cathrineholm


Er så heldig å ha 3 smørsmeltere i ulike farger.

Den grønne har vi hatt hjemme hos min mamma og pappa og den syns jeg er mest koselig å ha- da jeg får gode minner fra barndommen frem med å se på denne. Syns den turkisblå er finest på farge:) er svak for denne fargen, gjerne enda mer lyseblåturkis;)

På veggen henger en stekepanne i samme serie- hvit med nydelig grønnfarge.


Ute er det sol- som skinner så fint inn i stua til oss.
Får så lyst å ordne her hjemme og få det mer vårlig - kanskje dere får se bilder av det i morra?

Takk til dere som legger igjen kommntarer til meg- det er såååå artig å lese!

Vårlig hilsen fra oss her hjemme i



4 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Så heldig du er!! Jeg har en Cathrineholm panne med lysegrønt lotusmønster. Drømmer om å finne en skål. De er jo nydelige. Koselig blogg! Må legge meg til som følger:)

Ha en fin kveld!

Vilmershus sa...

Testng testing

yanmaneee sa...

air max 97
yeezy boost 350 v2
off white nike
supreme clothing
longchamp handbags
off white jordan 1
goyard handbags
nike air max
air max
lebron 15

teyslee sa...

Web Site Discover More Here navigate to this site Extra resources go to this website go to this site