fredag 13. mai 2011

Jeg prøver igjen...

...å legge inn nytt innlegg. Vips så var innlegget fra i går  borte herfra-regner med det har med trøbblet BLOGGER har hatt. Så nå prøver jeg igjen å få start med bloggingen...Vet ikke om det var noen i det hele tatt som fikk med seg innlegget fra i går før det ble borte???

Jeg har som dere har merket ikke blogget på en stund- og det er på grunn av at jeg ikke har følt for å blogge, interiør og sånt har ikke vært i mine tanker de siste to ukene..min kjære pappa døde brått og helt uventet fra oss for to uker siden. Man får sjokk og blir helt utslått når sånt skjer og livet stopper opp. Men livet må gå videre og man må etterhvert prøve å holde fokus på alle gode minner...Men det tar TID..

Jeg har shoppet litt de siste dagene og det føles litt godt oppi alt det triste. Jeg skulle egentlig også kjøpe meg ny brødboks fra Ib Laursen- men så var jeg usikker på hvilken farge jeg skulle ha..rød, rosa, hvit eller lyseblå....og i påvente av at jeg bestemmer meg for hva jeg vil ha- har jeg tatt i bruk denne gamle picnikboksen som jeg har kjøpt for lenge siden på en bruktbutikk. Den skal få fungere som brødboks en stund- og jeg syns den takler oppgaven veldig bra.






Jeg ble så fornøyd og syns den var så søt på kjøkkenet- hva syns dere?

Ha en fin fredagskveld til dere som titter innom meg i

8 kommentarer:

Fru Eriksen sa...

Jeg fikk med meg innlegget! Og hei på deg, forresten! Kommenterte et av innleggene du har, men vet ikke om du fikk det? litt plunder i blogglandia for tida :)Du har en virkelig flott blogg! La meg til som følger hos deg. Ha en fin helg!

KROnPRINSESSENE sa...

Gode tanker til deg og dine nærmeste i denne vanskelige tiden...
Håper gode minner gjør dagene fremover litt lettere.
Godt å gjøre noe annet som å shoppe, blogge o.l for å få tankene over på noe annet.
Klem May Helen

Ingrid H. sa...

Kjære deg! Dere er i mine tanker, og det har dere vært siden jeg fikk beskjeden! Det var så utrolig trist å høre at pappa'n deres var gått bort. Som du sier, det viktigste nå er å fokusere på de gode minnene. Hverdagslivet må gå sin gang, sorgen og savnet vil være der, men det går nok kanskje litt bedre etter hvert <3
Piknik-boksen er nydelig. Har selv en slik som jeg kjøpte på en bruktbutikk i Stavanger en gang. Den står oppå kjøkkenskapet mitt, og inneholder diverse koselige postkort, brev etc. Din gjorde seg utrolig flott på kjøkkenbenken din :)
Jeg fikk også med meg innlegget ditt i går, men fikk feilmelding når jeg skulle legge inn kommentar. Du har en kjempekoselig blogg! Ha en superflott kveld i Vilmershus <3 <3 <3

Monica sa...

Så leit å høre at du har mistet pappaen din. Ta vare på minnene, de er gode å ha :) Regner med ting går litt i rykk og napp nå, men det er slik det skal være, sorgen blandes ettervert med de gode minnene :) Klem

(Piknik-boksen din er nydelig!)

yanmaneee sa...

coach handbags
nike epic react
kyrie 3
curry 6 shoes
jordan shoes
louboutin shoes
converse
nike air max 97
moncler outlet
fitflop

yanmaneee sa...

nike shoes
hermes birkin
kyrie irving shoes
longchamp handbags
zx flux
kyrie irving shoes
supreme outlet
nike outlet
curry 7 shoes
stephen curry shoes

thetoush sa...

great post to readwebpage this contentlink click sitefind this

teighez sa...

see this site replica bags buy online try this site high quality replica bags websites dolabuy replica