søndag 15. mai 2011

Søndag i Vilmers Hus

I dag startet dagen med baking av kanelsnurra-
verdens beste Aurora fyller 17 år i dag- tante si storepie. Og som alltid ønska ho nåkka som ho tante har baka- enten snurra eller sjokoladekake:) Og i dag ble det snurra.

Gratulerer så masse med dagen
kjære Aurora


Så det ble snurrings på oss til frokost i dag- jaja er det helg så er det helg!




Var så heldig å få tak i denne lyseblå fløtemugga og sukkerkoppen! I tillegg har jeg to fat i ulike størrelser i samme fargen- sååååå søte syns jeg.

Disse kommer fra Figgjo og heter Sissel. De fins både i lyseblå, lysegrønn, gul og rosa..jeg har noe i alle fargene for uten om i rosa, men håper å få tak i noe en gang:)

Får man noen gang nok kopper og skåler? NOPE!!








Har ordnet litt på trappa i dag med litt blomster.
Er inger racer med blomster og bedd og sånn- og er best på blomster i krukker og kurver:)

Fant dette sink hjertet i går på en blomsterbutikk og syns det passet så fint ved døra.















Syns denne turkise bøtta er så fin- LIKER den fargen så godt:)














Jeg var så heldig å få to gamle kasser av ei venninne- hun så snill som deler med meg:)

Har vasket dem og satt dem på trappa- så inntil videre fungerer de som bord for blomster og vannkanne.










Tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer i forrige innlegg- dere gir meg lyst til å fortsette å blogge, setter stor pris på det!

Håper akkurat DU får en fantastisk fin dag- her nord er det nydelig vær med blå himmel og sol.

Klem fra Vera
i

11 kommentarer:

Unknown sa...

Mmmm, de snurrene så gooode ut ♥
For en snill tante du er;)
Og så flotte blomster, elsker fargen!
Flotte kanner og blomsterpotter og;)
Du har jo sååå mye fint i de lyse pastellene, helt herlig!

Ha en fin kveld!

Klem Line

Fjordlykke sa...

Tipper snurrene smakte himmelsk! Nydelige Figgjo funn!! Vi har definitivt samme smak:)

Ha en finfin søndag!
Klem:)

Anette sa...

Nam nam,kanelsnurre er så godt:D Kjempe koselige bilder:)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så fin blogg du har og fine bilder.
Legger meg til som følger, så finner jeg deg igjen.
Ha ei fin uke.Klem Nina

KnertenogKaroline sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!! :) Du har så mange fine ting og kjempelekkert utendørs!

Klem fra Lena

Anonym sa...

Heia Veramor:) Kor fin blogg:) Akkurat sånn måtte den bare være for akkurat sånn e du:) Skal titte innom deg rett som det er:)
Hanne

Ragna sa...

Åh, dæ e ju verdns bæste kanelsnurra asså! :-) Nammis! Og kjempefint sink-hjerte, dæ passa kjempegodt der! Du e kjempeflenk, Tante :-) Håpa vi sees om itje så altførr længe :-) <3

Klæmklæm

Mamsens hus sa...

Hei :)
Så mye fint du har :)
Ønsker deg en flott 17 mai :)
Klem

Anonym sa...

Nydelig Vera, kor flink du e med å orden, ute som inne.
Med bakst og ordning for alle, dine nære og kjære snille du.
Hadde likt å hatt de gsammen med meg i husopp puss og ornings,må bli noen telefoner til deg min venn
Goe Trine klemma

yanmaneee sa...

michael jordan shoes
jordan shoes
jordan 13
louboutin shoes
hermes handbags bag
nike air max
supreme clothing
yeezys
christian louboutin
kyrie 6

yanmaneee sa...

supreme clothing
nike off white
yeezy
kyrie 5
yeezy sneakers
adidas nmd
moncler
curry 6 shoes
adidas yeezy boost
supreme clothing