lørdag 28. mai 2011

Retro knotter gis bort


6 brune glass "knotter" måtte jeg skru av kommoden jeg kjøpte på bruktbutikken da jeg skulle male den. Syns disse var skikkelig kule og veldig retro- men de passer ikke til kommoden med nye farger.


Så da tenkte jeg at det kanskje var noen andre der ute i Blogglandia som ville ha disse hos meg??? I så fall er det bare å legge igjen en kommentar- så kan jeg sende dem til DEG i posten. Kanskje er det ikke noen i det hele tatt som vil da disse, men om det skulle være det, så er det først til mølla:)


Ønsker deg som titter innom en fin lørdag 
 hilsen Vera med lyseblå malingsfingre

5 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Takk for tips!! Tar bort haken, og da kan jeg kommenter. Hurra!

Nydelige knotter. Tipper det dukker opp noen som kan tenke seg dem.
Spent på å se kommoden!

Ha en finfin helg!
Klem

Lidyll sa...

Åh!
Jeg fikk heeeelt hjertebank av disse knottene jeg! Herlige synes jeg!

...jeg vil veeeeeldig gjerne ha dem, om du vil bli kvitt dem*blunkesmil*

..og må si, det var veldig hyggelig å komme innom bloggen her hos deg-legger meg til som følger jeg*smile*

Fortsatt god helg til deg og dine!*smile*

Anonym sa...

cheap jordans
off white outlet
bape
yeezys
kobe byrant shoes
a bathing ape
moncler jacket
golden goose shoes
golden goose outlet
adidas yeezy

Unknown sa...

replica prada nylon bags replica bags online replica bags sydney

Unknown sa...

i3s98u1j58 u3t05e8u74 u8d88k8n67 c0d48x6g31 u6o59k1d55 x7e64m7s44