tirsdag 31. mai 2011

Lappedilla.no ♥


Hos LAPPEDILLA i Bodø møter man to hyggelige og søte jenter, Hanne og Annili.. De selger masse masse fine stoffer, tilbehør,symaskiner, mønstre og ellers det du trenger for å sy det du måtte ønske. Sjekk deres nettbutikk, her er det jammen nye fint!! Liker du å sy og er "hekta på stoff"- ja da anbefaler jeg et besøk enten i butikken eller i nettbutikken.


Jeg er ingen racer på symaskinen- men interessen er der og jeg ser stadig nydelige stoffer og ting jeg ønsker å sy. Og i dag da jeg beøkte LAPPEDILLA - fikk jeg kjøpt nydelige stoffer i rosa og veiledning på å sy et nydelig penal/toalettmappe/"pung" til veska. Vips så hadde jeg sydd meg en ny mappe- og jeg er virkelig råimponert over meg selv -WOOOW sier jeg bare...

Tusen takk Hanne og Annili for god hjelp-dette hadde jeg ikke fiksa uten dere.

Jeg er en smule stolt over meg selv og syns den ble såååå søt.

Hva syns dere?

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld

Klem fra syersken i

10 kommentarer:

Anne Lise Johnsen sa...

Ja den ble kjempesøt, fine foto viser du også!!

Anette sa...

Den ble skikkelig søt,flink du er!!:)Skal titte innom siden etter stoff,liker og sy iblant jeg og,men her trengs det mer trening;)
Klem klem:)

Anonym sa...

Hei Vera!
Kom plutselig over bloggen din,og kjente deg igjen fra salongen.Du har det utrolig flott hjemme å jeg liker veldig godt stilen din.Har også helt dilla på de lyse pastellene som er mye av nå for tiden :) kopper og bokser får jeg heller aldri nok av :)Takk for masse innspirasjon <3 Hilsen Anna Lena på Fryd i Steigen :)

Fru Eriksen sa...

Oi, så fin den er!!!! Skikkelig flink du da!! Vurderer å børste støvet av symaskina mi og prøve meg litt frem jeg og... Blir så inspirert av å lese blogger!!

Ingeborg sa...

kjempe fin!
har tre sånne selv, som jeg bruker som penal :)

Anonym sa...

Heia på dokker i Vilmershus
Så koselig med sy prosjekt,og endatil med et sånt resultat;))
Æ syns du har vært en racer som kom i havn med det prosjektet,og sånne punger får man aldri for mange av.
Ønsker ønsker...
Ha en super onsdag og gjør dokker klar til fridagen i morra,æ skal iallefall stor kose mæ;))))
Trine klemma

Anonym sa...

Utrolig søtt stoff du valgte til ditt penal/pung. Den ble kjempesøt! Du er dyktig! Klem fra Ingrid i Tromsø

Bente sa...

Du er kjempe flink å sy :)

Anonym sa...

Nå koser jeg meg med å lese bloggen din mens regnet pøser ned ute. Da gjør det ikke så mye om været er pyton!
Kommoden ble kjempefin, der gjorde du et skikkelig scoop! Har veldig sansen for gjenbruk, og syns det er viktig i vår bruk- og kasttid.
Og så likte jeg å se den flotte pungen som du har sydd. Der kan man jo også bruke gamle, fine stoffer som bare ligger og tar plass.
Nå skal jeg kose meg videre, og nyte de fine bildene på bloggen din ;) Ønsker deg en strålende dag ;D

Annili sa...

Se der ja. Den ble virkelig kjempe fin :)
Du sydde jo den på null komma niks-flinke jenta.

Det var så koselig at du hadde tid til å komme til soss for å sy.
Og er det noe mere du vil ha råd eller hjelp til så er det jo bare å titte innom hos Lappedilla, eller bloggen min ;) Snart har jeg nettbutikken til Twinkle i drift på epla også <3